Generalforsamling weekend
16. - 19. Maj 2019.

Vi ankom til Husodde  camping ved Horsens torsdag eftermiddag i strålende sol. Der var allerede kommet en del vogne.

Vi fik hurtigt stillet op på den skønneste plads med udsigt direkte til Horsens fjord. Eftermiddagskaffen blev indtaget i solen. Flere ankom og snart var alle der havde meldt deres
ankomst torsdag kommet.

Efter et let aftensmåltid mødtes vi alle i opholdsstuen til aftenkaffeog dejlige varme hveder. St. Bededag ankom de sidste.

Vi mødtes ved standeren kl. 10 og fikden sat op. Det regnede og var surt vejr. Lars H, Lars R og undertegnede tog på museumFængslet i Horsens hvor vi fik et indblik i fængsels livet som indsat og som ansat. Vi fik dog lovat slippe ud og igen, og efter en hurtig frokost i campingvognen kørte vi alle til Horsens Camping Center hvor Claus fra DWT telte fortalte om deres telte. Der var dejlig kaffe og kage,og der blev kigget på udstyr.Fredag aften var der fællesspisning i opholdsrummet.

Lørdag formiddag fik vi så afviklet den ordinære generalforsamling.

Klubben havde fået et par nye medlemmer som det var dejligt at få hilst på og budt velkommen. Resten af dagen var til frileg. Lars og jeg kørte ind og kiggede lidt på den smukke Horsens by. En flot by med mange gamle huse og Danmarks bredeste gågade. Den er et besøg mere værd når vi kommer på de kanter igen.

Eftermiddagen gik med en lille morfar, og imens kom solen frem og lokkede os ud til hygge og kølig rose’. Der var atter fællesspisning i opholdsstuen om aftenen og amerikansk
lotteri med fine præmier.

Søndag morgen var der fælles morgenbord og rundstykker, inden vi strøg standeren og atter satte kursen hjemad.

Med Knausklubben i Horsens
                                      2019med Knausklubben i Horsens
med
                                      Knausklubben i Horsens 2019med Knausklubben i Horsens
med Knausklubben i Horsens
                                      2019med Knausklubben i Horsens
Tak for en hyggelig weekend og god sommer til alle.

Lars & Anette.